İçeriğe geç

Otogara Girmeyen Otobüs Nereye Şikayet Edilir

Terminale girmeyen otobüs nereye şikayet edilir?

2014 yılından bu yana faaliyette olan Alo 176 İletişim Merkezi’ne yurt dışından 0312 176 11 22 numaralı telefondan, www..tr web sitesinden ve mobil uygulamalardan 7/24 ulaşılabiliyor.

Otobüs otogara girmek zorunda mı?

Denetim şart. Otobüs şirketlerinin yolcuları terminalin içine bırakması kanunen zorunludur.

Toplu taşıma nereye şikayet edilir?

Her türlü teşekkür, şikâyet ve öneri gibi bilgi edinme talepleri de Alo 153 Çözüm Merkezi internet sitesi üzerinden yapılmaktadır.

Şehirler arası otobüs firmaları kim denetliyor?

Şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan otobüslerin denetimi | TÜRSAB.

Alo 176 ne işe yarar?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi (KTBİM ALO 176), T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’na ulaşan her türlü istek, şikâyet, görüş, öneri, iletişim ve soruları etkin ve hızlı bir şekilde yanıtlamak amacıyla yaklaşık dört yıldır “Vatandaş Memnuniyeti” odaklı faaliyet göstermektedir.

Ulaştırma Bakanlığı şikayet nasıl yapılır?

Anasayfa | ALO 123 – Ulaş, Ulaş Türkiye.

Kamil Koç kaç saatte bir mola veriyor?

Yasa gereği uzun mesafeli sefer yapan otobüs ve ticari araçların her 4,5 saatte bir mola vermesi gerekiyor.

Bir otobüs ayda ne kadar kazanır 2024?

Verilere göre 2024 yılı itibariyle Otobüs Asistanı ortalama aylık 31.300 TL maaş alacak. Otobüs Asistanı 2024 yılında en düşük maaşı 20.100 TL alırken, en yüksek maaşı 49.100 TL olacak. Önceki yıllara bakacak olursak Temmuz 2023’te Otobüs Asistanı ortalama pozisyonu 22’dir.

10 Uyarma Cezası Nedir?

C2, C3, K1, K3, L1, L2, N1, N2, R1 ve R2 yetki belgesine sahip eşya taşımacılığı yapan şirketlerin sefer sırasında araç bilgilerini, taşınan yüke ait bilgileri ve gönderici bilgilerini, yükün yük ve alıcı bilgilerini, ayrıca yükü tamamen taşıyan sürücü bilgilerini vermemeleri halinde düzenlenecektir.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

181’e ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

153’e ne şikayet edilir?

Sunulan hizmetler: Yürüme engelli kişilere yönelik özel evde tedavi hizmetleri (yerel hizmet sağlayıcıları tarafından sağlanabilen sınırlı sayıda özel ulaşım veya araştırma ulaşım hizmeti için). Belediyeler. Daha fazla makale…

Şehirler arası otobüs beklemek zorunda mı?

Otobüsler planlı ve programlı olduğundan aracın beklemesini isteyemeyiz. Kalkış saatinden en az 15 dakika önce otobüs durağında hazır olmanız gerekmektedir.

Obilet müşteri hizmetleri yok mu?

Müşteri destek ekibimiz, obilet mobil uygulamaları üzerinden yapacağınız tüm işlemler için 7/24 hizmetinizdedir. Tek tıkla destek ekibimize bağlanabilirsiniz.

Kamil Koç nereye şikayet edilir?

Çağrı Merkezi: 444 0 562 (7/24 hizmetinizdeyiz) WhatsApp: 0 530 917 19 26 (08:00 – 24:00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz) Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?

Alo 130 nedir?

Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.

Tursab şikayet nasıl yapılır?

Seyahat acentesi ile ilgili şikâyetinizi e-posta yoluyla iletmek istiyorsanız .tr e-posta adresini kullanabilir veya posta adresimiz olan Dikilitaş Mahallesi, Aşık Kerem Sokak, No:40, Fulya/Beşiktaş, İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.

Ticaret Bakanlığı’na şikayet nasıl yapılır?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

Obilet müşteri hizmetleri yok mu?

Müşteri destek ekibimiz, obilet mobil uygulamaları üzerinden yapacağınız tüm işlemler için 7/24 hizmetinizdedir. Tek tıkla destek ekibimize bağlanabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ödemeyi Elden Alan Gaziantep Escort