Yazılım turboyu bozar mı?
Aracınızı standart yazılımla kullansanız bile, metal parçalardan oluşan turbo ünitesi, ısı ve gözle görülmeyen toz parçacıkları nedeniyle zamanla yıpranır ve sonunda bozulur. Bilinçli olarak kullanılan yazılım, turbonun ömrünü kısaltmaz.
Turbolu arabaya yazılım atılır mı?
Aracınızın LPG’li olması yazılım uygulamamız için bir engel değildir. Tüm dizel, benzinli ve LPG’li araçlara başvuruda bulunabiliriz. Aynı zamanda aracınızın doğal emişli veya turbolu motora sahip olması fark etmeksizin yazılım uygulamamızdan faydalanabilir ve aracınızın gerçek gücünü deneyimleyebilirsiniz.
Yazılımın motora zararı var mı?
Araca yazılım yüklenmesi hangi zararlara yol açar? 100.
Stage 1 yazılım Kaç HP Verir?
📈Orijinal: 150 HP – 250 Nm tork. 🏁US Stage 1: 180 HP – 320 Nm tork.
Stage 1 yazılım kaç TL?
Chiptuning dosyası Yazılım fiyatlarıHizmetFiyatSeviye 1 YAZILIM500 TLAşama 2 YAZILIM1250 TLAşama 3 YAZILIM2000 TLIMMO OFF1000 TL20 satır daha
Turboyu ne bozar?
Turbo arızası, motorun krank milini döndürmek için yeterli güç üretemediğinde ortaya çıkan bir olgudur. Ayrıca, motordaki yağ seviyesinin düşük olması veya motorda yeterli sıkıştırma veya yakıt olmaması gibi diğer nedenlerden de kaynaklanabilir.
Stage 2 yazılım Kaç Beygir?
📈Orijinal: 310 hp – 400 Nm tork. 🏁US Stage 2: 430 hp – 550 Nm tork. ➕120 hp.
Stage 3 yazılım Kaç Beygir?
DSG ve manuel şanzıman 1.
Stage 1 yazılımda neler var?
Aşama 1, aracınızın motor yönetim sisteminin özel olarak programlanmasını, enjeksiyon ve ateşleme gibi parametrelerin değiştirilmesini içerir. Tüm parametreler aracınız için özel olarak hazırlanır ve bu noktada tüm ayarlar üretici standartlarına uygundur ve güvenli bir seviyededir.
Stage 5 yazılım kaç beygir?
Yakıt tüketim verileri kullanıma ve hava şartlarına göre değişiklik göstermektedir. Seat Leon model benzinli aracınızın ürettiği 265 HP / 350 Nm motor gücünün, Türk standartlarına uygun chip tuning yazılımını (ECU) oluşturduktan sonra 350 HP / 460 Nm’ye ulaşmasını sağlıyoruz.
Yazılım motor ömrünü kısaltır mı?
Yazılım, fabrikada belirlenen toleransları aşarak alınan gücü artırır. Bu nedenle yazılımlı araçlar arızalanmaya meyillidir ve motor ömrü kısadır (kullanım türüne göre değişebilir).
Yazılım muayeneden geçer mi?
Araç yazılımında yapılan bir değişiklik trafik engeli oluşturmaz. Bu nedenle, çip ayarı testi geçer. Ayrıca, çip ayarı yazılımı araç muayenesi sırasında tespit edilemez.
Stage 1 yazılım Duman Atar mı?
Dizel Araçların Yenilenmesi İlk olarak yapılan işlem, Aşama 1 adı verilen yumuşak (dumansız) yazılımdır. Daha sonra Aşama 2 ve Aşama 3 gelir. Bu işlemlerde aracın egzozundan doğal olarak siyah duman çıkar.
Turbosuz araca yazılım atılır mı?
Birçok sürücünün ve araç sahibinin merak ettiği bir diğer konu da yazılımın doğal emişli motora uygulanıp uygulanamayacağıdır. Yazılım doğal emişli motorlara uygulanabilir, ancak bu, yazılımın turboşarjlı motorlara uygulanması kadar anlamlı sonuçlar vermeyebilir.
Yazılımla araç kaç bg olur?
Güvenli hale getirilir ve yeniden düzenlenir. Araca yüklenir. Sağlıklı bir şekilde yapılan Stage 1 adı verilen yazılım aracınıza ortalama 30-40 beygir güç verecektir.
Turbo nasıl zarar görür?
Toz, kum, segman parçaları, erimiş piston parçaları, valf parçaları gibi yabancı maddeler turbonun emme veya egzoz sistemine girerse, turbo yüksek hızlarda hasar görür. Bu etkiden intercooler da zarar görebilir. Etkileri: Bu hata türbin çarkına zarar verebilir.
Araca yazılım atmak garantiyi bozar mı?
Araçta fabrika sürümü dışında aerodinamik ve yol tutuşunu etkileyen bir yazılım veya ayarlama uygulanırsa garanti geçersiz olabilir. Ayrıca araç amaçlanan kullanım koşulları dışında kullanılırsa (yarış pisti vb.) garanti geçersiz olabilir.
Yazılım atılmış bir araç alınır mı?
Bir yazılım aracı satın alma kararı bireysel ihtiyaçlara ve tercihlere bağlıdır. Avantajlar ve riskler dikkatlice tartılmalıdır. Güvenilir bir oto tamircisi veya yazılım sağlayıcısıyla görüşmek, aracınız için yazılım yüklemenin doğru olup olmadığını belirlemenize yardımcı olabilir.
Stage 3 zararlı mı?
Özetle, Aşama 3 en agresif seviyedir ve günlük yol araçları için önerilmez. Aşama 3 modifikasyonlu bir araç, normal yol araçlarından çok daha düzenli bakım gerektirecektir. Motora ek uygulamalar yapıldıktan sonra, artık günlük kullanım için uygun olmayacaktır.